زهره گلیزهره گلی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

یکی یه دونه زهره دردونه

محرم 92

1392/9/25 10:51
نویسنده : مامان منصوره
1,094 بازدید
اشتراک گذاری

صلی الله علیک یا اباعبدالله

صلی الله علیک یا اباعبدالله

صلی الله علیک یا اباعبدالله

محرم امسال قسمت نشد به دیار خودمون بریم....

1

1

قربونت برم با شنیدن مداحی شروع می کنی به سینه زدن...

1

همایش شیرخوارگان، حسینیه ثارالله...

1

1

 

اینم مراسم حوزه ی علمیه...

1

بخواب آروم تو آغوشم، نکن هرگز فراموشم                                    


                                                             بخواب آروم کنار من، تو پاییز و بهار من


لالا لالا تو مثل ماه، بخواب که شب شده کوتاه                                      


                                                             لالا لالا گل گندم، نشی تو بی قراری گم 


لالا لالا گل مریم، چشات رو هم میره کم کم                                             


                                                             لالا لالا گل یاسم، ازت میخونه احساسم      


لالا لالا گل پونه، عزیزنم رفته از خونه                                                         


                                                            لالا لالا گل زردم، ببین بی تو پر از دردم

1

به دخترم:

علی اصغر امام حسین (ع) نگهدارت!

پسندها (5)

نظرات (24)

مامان یاسمین زهرا
26 آبان 92 0:12
ای جونم خوشمزه قبول باشه عزاداریهات.امام حسین پشت و پناهت
مامان منصوره
پاسخ
امام حسین(ع) پشت و پناه همه ی نی نی ها
مامان نرگس
26 آبان 92 8:48
قبول باشه از مامان و دختر گلش ان شاالله
مامان منصوره
پاسخ
ممنون دوستم
مامان ضحی
26 آبان 92 14:39
خاله جونم عزاداریات قبول باشه امام حسین نگهدارت باشه عزیزم دوست دارم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جونی ما هم دوست داریم خیلی زیاد
مامان پريسا خانوم
26 آبان 92 15:54
آخييييييييييييييييي چه ناز شده و با نمك عزاداريتون قبول باشه منصوره جان دختر نازت رو هم ببوس
مامان منصوره
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان حلما
27 آبان 92 16:05
سلام به زهره جون و مامان مهربونش خاله از لطفت ممنون که همیشه به ما سر میزنی من از وقتی مرخصیم تموم شده و برگشتم به مدرسه حسابی مشغله کاریم زیاد شده و نمیتونم به دوستای خوبی چون شما زود زود سر بزنم ولی بگم که به وبلاگتون میام نوشته هاتون رو هم میخونم دوستتون دارم راستی عزاداریهاتون هم قبول باشه.
مامان منصوره
پاسخ
سلام خاله جون ممنونیم... ما هم شما و حلما جونی رو دوست داریم
مامان ساجده
27 آبان 92 22:21
سلام عزاداری ها و دعاهاتون قبول چه عکسای ناااااازی از زهره خانم گرفتین ماااااااشاااااالا منم حسینیه اومدم با ساجده
مامان منصوره
پاسخ
سلام قبول حق واااااای کاش می دونستم از نزدیک می دیدمتون
مامان ساجده
28 آبان 92 10:52
مث اینکه اشتباه شد من حسینیه سپاه سیرجون رفتم فک کردم اینجا نوشتی حسینیه سپاه
مامان ساجده
28 آبان 92 10:53
ابروها پیوندی زهره جونو ببین مث ساجده ما ابرو پیوندیه عزززززززیزم
مامان منصوره
پاسخ
آررررررره دیدی؟!
مامان حنانه زهرا
28 آبان 92 12:55
قربونت برم عزاداریت قبول باشه عزیزم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله
🌙مامانِ چشمه بهشتى
28 آبان 92 19:25
سلام قبول باشه عزادارياى شما و زهره خانمى انشالله .... قبول حق
مامان ستیانفس
29 آبان 92 10:22
عزاداریتون قبول باشه روی ماه زهره جووونم رو ببوس که تو این لباسها بی شباهت به ماه نیست مرســـــــــی خاله جون ، ممنون از لطفتون
مهناز مامان ترلان کوچولو
29 آبان 92 19:44
عزیزم عزاداریهات قبول باشه
مامان منصوره
پاسخ
ممنون خاله جووووون
میم مثه محیا
1 آذر 92 23:14
قبول باشه عزیزم امام حسین(ع) پشت و پناهت عزیزدلم مرسی خاله جون
مامان نرگس
8 آذر 92 10:13
سلام خاااااانم چطورین؟ خوبین الحمدلله درس و مشقا چطوره زهره جونم چطوره؟ کم پیدا شدین. ایشالا که سلامت باشین
مامان منصوره
پاسخ
سلام گلم، خوبیم شکر خدا، سخت خواهر سخت!!!! زهره خانومم خوبه ، آره رکورد زدم دو هفته پشت سر هم رفتم دانشگاه!
بافتنی یکی یدونه
10 آذر 92 9:52
سلام وبلاگ زیبای دارین من از کار های بافتنیم فروشگاه باز کردم خوشحال میشم سر بزنی و خرید کنی هر گونه هم سفارش میپزیرم میشه منو به اسم بافتنی یکی یدونه لینک کنی ممنون
مامان منصوره
پاسخ
سلام بهتون سر می زنم
مامان پارسا
10 آذر 92 10:03
عزيزم بابت اينكه وقت گذاشتين و راهنمايي كردين ممنونم خانومي توي شهر ما شايعه شده توي شهر بم چند روز درست مثل شهر ما زلزله اومده بعد از اون 12 روز زلزله نمياد تا اينكه اون شب زلزله توي خواب همه رو غافلگير ميكنه و اون همه كشته ميده اين واقعيت داره يا اينكه همون شب اولين لرزش زمين رخ داد و واون همه كشته داد اگه اطلاعاتي دارين لطفاً جزئياتش رو بگين برام چون خيلي كمكم ميكنه
مامان منصوره
پاسخ
خواهش می کنم گلم، اصلا به شایعات توجه نکنید
مامان پارسا
10 آذر 92 11:03
يعني همون روز پيش لرزه داشتن و شبش زلزله اومده بود يا اينكه مثل ما چند روز پشت سرهم پيش لرزه بوده و زلزله اي كه خسارات زيادي داشت بعد از اون اتفاق افتاد
مامان منصوره
پاسخ
اومدم وبتون!
میم مثه محیا
11 آذر 92 0:22
زهره گلی ب مامانی بگو بیاد و عکسای جدیدتو بذاره دلم واسه روی ماهت تنگ شده
مامان منصوره
پاسخ
چشم خاله
محمد81
13 آذر 92 13:47
سلام ببخشید من نمیدونستم من رو لینک کردین معذرت می خوام من هم شمارو لینک کردم.
مامان منصوره
پاسخ
سلام خواهش می کنم، ممنونم
مامان حدیثه سادات
19 آذر 92 9:38
امام حسین و طفل شش ماهه اش نگهدارت باشه..
مامان منصوره
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان حدیثه سادات
19 آذر 92 9:39
لینکت کردم عزیزم شماهم منو لینک کنید
مامان منصوره
پاسخ
به روی چشم
مرتضی
7 اردیبهشت 93 18:28
خدا نگه اش داره براتون...
مامان منصوره
پاسخ
ممنون
فایضه مامانِ عسل
28 خرداد 93 3:59
خاله فدات عزیزم به ما هم سر بزنین منصوره جون
مامان منصوره
پاسخ
چشم