زهره گلیزهره گلی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

یکی یه دونه زهره دردونه

ز گهواره تا گور دانش بجوی

1392/1/4 1:52
نویسنده : مامان منصوره
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از برکات وجود زهره خانوم قبول شدن مامان تو دانشگاه بود، به لطف خدا تکمیل ظرفیت همون شهری که دوست داشتم و برام راحت تر بود قبول شدم، 2 بار اول خاله رقیه مهربون(دوست مامان) همرامون اومد دانشگاه و زحمت نگهداری دخمری رو کشید، ازش ممنونیم،(زهره جان 5 ماهه بود)

1

2

دفعه آخرم دختر طلا رو بردم مهد اما انقدر غریبی کرد و بهونه گرفت که عذرمون رو خواستند، و اون سفر به هر سختی که بود به خیر گذشت، اونجا هربار که بریم ، می ریم خونه طاهره خانوم(اقوام مامان) که حسابی باعث زحمتشون شدیم،

همینجا ازشون یه تشکککککککککککککککککککککککککککککککر گنده میکنیم و براشون از خدای مهربون عاقبت به خیری و سلامتی درخواست می کنیم،

 

اینجا هم خونه خاله محبوبه(دوست دوران کارشناسی مامان)که یه شب پیششون موندیم.

 

2

اینم عکس زهره کوچولو تو کلاس مامان

1

به دخترم:

خواستم از خدای کریم و علیم، توفیق روز افزونت در مسیر دانش اندوزی است،

از او می خواهم تا علم حقیقی را به قلب پر مهرت هدیه دهد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

حسنا
3 فروردین 92 18:16
سلام عزیز عیدت مبارک باشه عزیزم زهره گلی هم ببوس
خاطره عموت خیلی با حال بود خدا براتون نگهش داره


سلام گلم ممنون عید شمام مبارک
فلوریا مامان دیانا
5 فروردین 92 9:40
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق ، روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر.



ممنون گلم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
5 فروردین 92 10:11
مگه نمیدونی سوری جون دخترا وقتی میاین با خودشون برکت میارن خدا حفظش کنه


بله صد درصد
مامان ضحی
8 فروردین 92 0:14
سلااااااااااااااام خاااااااالللللللللللللللله جیییییییییییییییگرت بشم من دلم برات لپاتو لبات تنگ شده ببوس گلمو محکم از طرف خالش


قربونت خاله
مامان ضحی
8 فروردین 92 0:16
خاطره عمو خیلی باحال بود دلم هوای اون زمانارو کرد یادش بخیر

آره واقعا یادش بخیر
مامان عبدالرحمن واویس
8 فروردین 92 7:09
سلام مامانی عجب دخترنازی داری وبتم خبلی قشنگه من لینکتون میکنم دوست داشتین لینکم کنید بعدبهم خبربدین راستی واستون توی نی نی گپ درخواست دوستی هم فرستادم


ممنون خانومی چشم منم لینکتون می کنم
مامان امیرعلی جیگر
8 فروردین 92 16:45
خصوصی داریا