زهره گلیزهره گلی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

یکی یه دونه زهره دردونه

دومین سفر

1391/12/26 7:13
نویسنده : مامان منصوره
393 بازدید
اشتراک گذاری

(این سفرا که ازش می نویسم جدا از سفر به وطنمونه.)

آخرای آّبان ماه بود که سه تایی رفتیم مشهد زیارت امام رضا(علیه السلام)

یه هوایی بود، می پوشوندمت گرمت می شد،نمی پوشوندم یهو سرد می شد، خیلی نگران بودم نکنه سرما بخوری اما به لطف خدای مهربون به خیر گذشت .

بعد یه دوران طولانی بارداری و زایمان و استراحت خیلی چسبید.

و بعد رفتیم شمال،چند روزی که اونجا بودیم هوا کلا بارونی بود و دریا هم مواج،

تو این فصل هیچ وقت شمال نرفته بودیم،پاییز خیلی قشنگی بود و کوه های کاملا پوشیده از برف هم برا ما جذابیت خاص خودش رو داشت، برا همین حسابی بهمون خوش گذشت،

رفتیم لب دریا باد شدیدی می وزید مجبور شدم لباس رو لباس بپوشونمت، تو همون موقعیت خوابت برد و تو عکسای ما مثل یه عروسک ناناز می مونی!!!

 

اینم ساحل نوشت مامان برا دختر طلا!

به دخترم:

دعایم کن، قلب تو پاک پاک است و دریچه ای رو به نور دارد،

دعایم کن تا در سفر زندگی همسفر لایقی برای همراهانم باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ضحی
25 اسفند 91 20:25
عزیییییییییییییزم چقدر نازی تو خاله قربون چشای قشنگت نازگلم. چه زهره قشنگی نوشتین لب دریا
حسنا
26 اسفند 91 18:49
عزیز صبحی اتفاقا یادت کردم دیدم تو لینکام نیستی فکر می کردم لینک کردم سایت قشنگتو
بعدشم دختر گلتو ببوس
راستی مطالب اخر پست هات خیلی قشنگن منم اول زیارت امام رضا بعدشم شمال می خواهمممممممممممممممممممم


مرسی، ان شالله قسمت بشه، خیلی می چسبه