زهره گلیزهره گلی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

یکی یه دونه زهره دردونه

بازی وبلاگی

1392/3/27 15:06
نویسنده : مامان منصوره
768 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره امتحانای من تموم شد و البته به خیر و خوشی گذشت شکر خدای مهربون، 

با تشکر از مامان طهورا جون و مامان حنانه زهرا جون بابت دعوت به بازی...

 

سه تا دوست عزیزی که می خوام دعوت کنم:قلب

1- آبجی گلم مامان ضحی نازی

2- مامان فاطمه ناناز

3- مامان  فاطمه خانوووم

 پیش نوشت:

آبی ها شوخکی 

سبزها راستکی

بزرگترین ترس در زندگیت؟

سوسک

عاقبت به خیر نشدن

اگه 24 ساعت نامرئی می شدی چی کار می کردی ؟

ریا می شه نمی گم.... تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

سوالای امتحانامو کش می رفتم...

اگر غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یه آرزو بین 5 الی 12حرف داشته باشه 

اون آرزو چیه؟

بریدن دماغ فیل(تا دیگه کسی ازش نیفته)

خوشبختی زهره

از میان اسب،سگ،پلنگ،گربه وعقاب کدومو دوست داری؟

گربهسگ( دقت کنید بهم چسبیدن...)

 معلومه اسب  totalgifs.com animais gif gif animalani109.gif

کارتون مورد علاقه کودکیت؟

احتمالا فوتبالیست ها نبوده(چون پسرونه بود)

یقینا مارکوپولو نبوده(چون هرچی می رفت به مامانش نمی رسید)

بدون شک حنا دختری در مزرعه نبوده(چون بوی بدبختی می داد کارتونش)

قطعا بابالتگ دراز هم نبوده(چون بوی تنهایی می داد کارتونش)

 پسر کوهستان

در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

بیف استراگانوف(اصلا بلد نیستم)

ماهی 

اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

   (آبیه)  

چند ثانیه تفکرزبانکده محصل

بامرغ دریا اورانیوم وخسته یه جمله بساز.

اورانیوم غنی شده مرد خسته ی دریا رو از فکر گرانی مرغ بیرون آورد.

2بیت شعری که خیلی دوسش داری؟

من اگر برخیزم، تو اگر برخیزی، همه برمی خیزند

من اگر بنشینم، تو اگر بنشینی چه کسی برخیزد؟!

اگر بخواهی باتونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال،گذشته و آینده

سفر کنی اون روز کدومه؟

 روز شکست دشمن...

روز تولد نسل هفتمم

چه رنگی هستی ؟ چرا؟

 بوقلمون

سبز، آرامش طلبم

اگر قرار باشه یه روز از ایران بری کدوم کشور و برا زندگی انتخاب می کنی؟

جزایر قناری

خدا اون روزو نیاره ولی اگه آورد،......

بهترین اس ام اس در اینباکس گوشیت؟

گوشیم فعلا خرابه 

در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدن ها که فقط پاهایم را از من گرفت در حالیکه گویی ایستاده بودم. چه غصه ها که فقط باعث سپیدی مویم شد در حالیکه قصه کودکانه ای بیش نبود و پس از هر اتفاق دریافتم ... کسی است که اگر بخواهد می شود و اگر نخواهد نمی شود ... به همین سادگی کاش نه آنچنان می دویدم و نه انچنان غصه می خوردم فقط باورش داشته و اورا می خواندم ... 

اگرقرارباشه 3تا از آشناهاتو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر کیا

هستن؟

امشب حسش نیست

فاطی و فاطی و مانی 

اگر قرار بود کسی رو ملاقات کنید؟

علامه حسن زاده آملی

اگر قرار بود یه کلمه از لغت نامه ی زندگیت حذف کنی اون کلمه چیه؟

 چاقی( تصمیم دارم لاغر شم)

دورویی

اسم دیگه برای وبلاگت؟

فکرشم نکن مگر اینکه دوباره بچه دار شم!

زهره مایه افتخار زهرا(س)

خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

 سیب

سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

من و اخلاق بد؟!

کم صبر

نازک نارنجی

خوابالو

کاشکی...

آقامون زودتر بیاد... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

maman
27 خرداد 92 16:15
salam mam bayad javab bedim?

سلام تو وبلاگتون مثل همین پست رو بذارید و به سوالا جواب بدبد، در ضمن از 3 نفر از دوستاتون می تونید دعوت کنید.
مامان ضحی
28 خرداد 92 0:05
مامان سارا
28 خرداد 92 17:22
مرسی از بازدید شما عزیزم

مامان نرگس
29 خرداد 92 8:58
واای چه دخمل نازی
ممنونم که به ما سر زدین. چشم با افتخار لینکتون میکنم که بیشتر سر بزنیم.
رمزها رو خصوصی میدم

مرسی گلم

مامانی طهورا
29 خرداد 92 9:52
ههههههههههههههههه
جملت چه فلسفی شده

آری!!!!!!!
مامان پسته
29 خرداد 92 10:12
منم همیشه از حنا بدم می اومد افسردگی می گرفتم میدیمش

رمزو میذارم خصوصی

راستی سلام

سلام
مامان حنانه زهرا
29 خرداد 92 13:16
سوری جون عالی بود واقعا لذت بردم مخصوصا شوخکیاش
دیدی اومدم
این روزا دخملم بهونه گیر شده همش دلش میخواد پیشش باشم فرصت به زور پیدا میکنم انصافا کار مادری خیلی سخته
راستی چه امتحانایی داشتی؟

مرسی گلم،
ها دیدم
سخت اما شیرین
دانشجونم !!!
نسرین خاله اسما
29 خرداد 92 21:44
چه جالب نوشتی سوری جون مخصوصا اون شوخی هااا اااااااااااااااااااااا


ممنونم نسرین جون قابل نداشت...
مامان یگانه زهرا
29 خرداد 92 23:18
ممنون عزیزم که به ما سر زدید
با کمال میل لینکتون کردم

ممنون